Torba Zanzibar

Zanzibar to piękna wyspa na Oceanie Indyjskim, miejsce urodzenia mojego ulubionego Freddiego Mercury. Ale bohaterką dzisiejszego posta nie będzie wyspa tylko szydełkowa torba ze wzoru Anushka Knitting & Crochet


Głównym atutem tej torby jest ciekawe połaczenie ściegów i kolorów. Od dłuższego już czasu staram się wyrabiać włóczki, które mam w szufladach, a nie kupować nowych. Dlatego po zrobieniu remanentu, udało mi się dobrać 7 motków bawełnianej nitki Paris w kolorze ecru, musztardowym oraz niebieskim. Powstałe połaczenie kolorów przywodzi mi na myśl błękitne wody oceanu rozbijające się o piaszczyste plaże Zanzibaru :D.



Wzór jest świetnie opisany, oprócz opisu tekstowego, każdy krok jest pokazany na zdjęciu. Obawiałam się czy wystarczy mi włóczki, ponieważ  ta sugerowana we wzorze jest nieco cieńsza niż Paris. Jednak dzięki zastosowaniu kilku niewielkich modyfikacji (mniejsza liczba oczek początkowego łańcuszka, mniejsza liczba rzędów kolorem niebieskim oraz rączka wykonana kolorem musztardowym zamiast ecru) otrzymałam torbę o wymiarach praktycznie identycznych jak torba ze wzoru. I nie zabrakło mi nitki :).


Mam jeszcze kilka różnych motków bawełny Drops i bardzo mnie korci, żeby zrobić kolejną torbę. Tym razem chyba zdam się na własną wyobraźnię. Jestem ciekawa, co mi z tego wyjdzie.

Pozdrawiam serdecznie!

Kasia

Komentarze

  1. Taką torbę tylko założyć na ramię i wybrać się na plażę <3 Nawet nie musi być Zanzibar, Kołobrzeg też się nada :D Super Ci wyszła, bardzo zgrabnie i proporcjonalnie. A że jeszcze z jakiś włóczkowych pozostałości to tym lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama uwielbiam Freddiego i Queen, więc fantastycznie, że w jakiś sposób mógł zainspirować do wykonania takiej torby! Kolory bardzo mi się podobają, choć sama chyba bym ich nie połączyła, ale to dlatego, że używam bardzo mało włóczki w odcieniach błękitu. Efekt jest naprawdę super - podziwiam =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Akurat wszystkie błękity, niebieskości i granaty to moje ulubione kolory. W mojej szafie 90% ubrań jest w odcieniach niebieskiego :D.

      Usuń
  3. Kasiu przepiękna torba!! Cudowne kolory i piękne skojarzenia. Aż zatęskniłam za latem, wodą, słońcem... Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna torba, bardzo ciekawie wygląda. Wakacje nad morzem same przychodzą na myśl, gdy się ją widzi ;) Podziwiam tym bardziej, że zrobiona z włóczkowych zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :). Niestety, w tym roku może być trudno z tą plażą i morzem, ale chociaż torba będzie się dobrze kojarzyć :D.

      Usuń
  5. Torebek nigdy dość :) Piękna Ci wyszła, nie mogę przestać się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wizyte 😘
    Bardzo podobają mi sie wszelkie prace na szydełku, wiem jak są pracochlonne dlatego na razie zostaję przy haftach. Twoja torba mi się podoba, taka na lato, może kiedyś taką sobie sprawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest świetna! Na plażę, na miasto, na wycieczkę na przydasie - no na wszystko :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz