Zielone, wiosenne podkładki

Dzisiaj jest ostatni dzień maja, jak na razie, pogoda nas nie rozpieszcza, dużo pada i jest wyjątkowo zimno. Dla poprawy nastroju zrobiłam kolejne podkładki, tym razem w pięknym soczystym odcieniu zieleni.


Wykonane są z nitki Drops Cotton Light w kolorze nr 11. Są dosyć grube, ale bardzo ładnie się układają. Wzór znalazłam na Raverly. Niestety występuje tylko w formie opisu w języku angielskim, ale są również zamieszczone zdjęcia kolejnych rzędów, więc nie powienien sprawiać wielkiego problemu.


Podkładki mają nietypowy owalny kształt. Od razu skojarzyły mi się z pisankami. Wystarczy zrobić je z kordonka lub innej cieńszej nitki, usztywnić i mamy piękne, szydełkowe pisanki.


W związku z powyższym zgłaszam je do majowej odsłony zabawy "Wielkanoc przez cały rok" u The Primitive Moon.


Pozdrawiam serdecznie!

Kasia

Komentarze

  1. Kasiu podkładki są śliczne! Świetny wzór i przepiękny kolor! Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i idealnie wpasowały się i kształtem i kolorystyką w temat zabawy - powodzenia! A co do maja, to w moich stronach nie był tak deszczowy jak zimny - gdzie te ciepełko? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są Kasiu.. No tak właśnie się zastanawiałam, czy się układają tak, że taki kształt, czy faktycznie taki mają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne podkładki, piękny wzór znalazłaś :) Może to przez kolor, ale mnie od razu skojarzyły się z listkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne podkładki. Super kolor. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz