Dziergane papcie

Ostatnia moja praca powstała na specjalne zamówienie. Moja Mama poprosiła mnie o zrobienie papci. Początkowo planowałam zrobić je na szydełku, ale ostatecznie wybrałam druty.


O ile się nie mylę, to są pierwsze papcie jakie zrobiłam. Jako dziecko chodziłam w podobnych, robionych przez moją Babcię Tosię. Dobrze pamiętam jakie były wygodne i ciepłe.


Ponieważ papcie dla mojej Mamy mają być na lato, wybrałam włóczkę Yarn Art Jeans Plus. Bawełna w połączeniu z akrylem wydaje się być idealnym wyborem. Druty są mniej włóczkożerne niż szydełko, w związku z tym, na dwa papcie w rozmiarze 41 wykorzystałam 2/3 motka. 


Nie posiłkowałam się żadnym wzorem tylko znalezionym gdzieś w sieci zdjęciem. Po drugiej próbie udało mi się uzyskać pożądany rozmiar. 


Zamówienie zostało zrelizowane w dwa dni, a co najważniejsze Mama jest zadowolona. I zamówiła kolejną parę :).

Pozdrawiam serdecznie!

Kasia

Komentarze

  1. Super wyszły te kapcie :D Fajnie się prezentują :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo :D. Co najważniejsze, są równiez bardzo wygodne ;).

      Usuń
  2. Świetna rzecz takie kapcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kapcie, wyglądają na bardzo przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio tylko 2/3 motka? Toć to szok :) śliczne wyszły - teraz pora na zimowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra, ciekawe czy mama takie potrafi

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz