Bordowa chusta

Przeglądając kiedyś zasoby Raverly znalazłam wzór na bardzo prostą, ale niezwykle ładną chustę robioną na drutach. Wzór autorstwa Amandy Clark nazywa się Old Shale i znajdziecie go tutaj


Oryginalna chusta zrobiona jest z grubej włóczki, ja zdecydowałam się jednak na cienki moher. Wybrałam włóczkę Alize Angora Special, która w 100 gramowym motku ma 550 metrów nawoju. Kupiłam ją już jakiś czas temu, ale bez konkretnego przeznaczenia.


Trochę się obawiałam, że tak istotna zmiana grubości nitki wpłynie znacząco na rozmiar chusty. Miałam nawet zamiar dorobić kolejny motyw (wzór jest bardzo łatwy do rozbudowy), ale ostatecznie tego zaniechałam. 


Po zablokowaniu okazało się, że chusta nie jest wcale taka mała. Bez specjalnego naciągania ma wymiary 200 cm na 100 cm. A do tego jest bardzo delikatna, ażurowa i niezwykle lekka. Zużyłam tylko jeden motek plus kilka metrów z drugiego na dwa ostatnie okrążenia.


Wzór jest bardzo prosty, ale efektowny. Mam wielką ochotę zrobić do kompletu mitenki, a może nawet czapkę. Włóczki mi starczy na obydwie rzeczy.

Pozdrawiam serdecznie!

Kasia


Komentarze

  1. Kasiu piękna chusta!!! Wspaniały kolor, wzór, taka kobieca i zwiewna. Bardzo mi się podoba! Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kojarzy mi się z pajęczyną, może kształtem. Albo z batmanem :D takim damskim oczywiście :) piękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, lekka chusta, ciekawy wzór :) A najbardziej fantastyczny jest jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękna - rób te mitenki i czapkę koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta krojem i kolorem! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta! Zresztą wszystkie takie są, jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta. A mitenki i czapka, to świetny pomysł.
    Zdradzisz mi ile czasu zajęło Ci wykonanie tej chusty?
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosty wzór i jaka piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Chusta, pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna i kolor ładny. Muszę się nauczyć szydełkować

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusta świetna. Istnieje wiele możliwości dołączenia jej do różnego rodzaju stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna chusta, podoba mi się kolor

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna! Akurat jeden z moich ulubionych kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest świetna. Najlepsze, że takie chusty można nosić na różne sposoby

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz