Serwetka w zajączki

Kiedy szukałam schematów na serwetki z typowo wielkanocnymi motywami do kwietniowej odsłony serii "Zainspiruj się w ...", zdałam sobie sprawę, że sama jeszcze takiej nie posiadam. W ubiegłym roku zrobiłam trzy serwetki do koszyczka (nr 1nr 2, oraz nr 3), ale wszystkie były w kwiatki. Dlatego w tym roku przyszła pora na urocze zajączki.



Wzór jest prosty, 21 okrążeń robi się szybko i bez problemów. Zaczęłam ją robić w niedzielę wieczorem, a skończyłam w poniedziałek. Wykorzystałam żółty kordonek Kaja 15, którego kolor w rzeczywistości jest nieco bardziej intensywny niż pokazują to zdjęcia. 



Serwetka ma dokładnie 40 cm średnicy i raczej nie wykorzystam jej do koszyczka. Jest bardzo delikatna, będzie uroczą ozdobą któregoś stolika.

A Wam jak się podoba? Może macie już taką w swojej kolekcji?

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

Komentarze

  1. Jest bardzo delikatna i eteryczna jak wiosna o tej porze. Śliczna jest i z pewnością będzie cudowną ozdobą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ją zrobiłam, ale w klasycznej bieli. Żółta jest śliczna, taka wiosenna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest, widoczne zajączki i delikatny ażur wokoło sprawiają, że motyw zająca jest bardzo ładnie widoczny :) ja nie mam w swoich zbiorach wielkanocnej serwetki i pewnie w tym roku już nie będę miała, ale pamiętam o Twojej serii i na pewno skorzystam z niej kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te zające :) A skoro jeszcze piszesz, że łatwe i szybkie, to może wcisnę je gdzieś w swój robótkowy kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam z tego wzoru i widzę, że zrobiona cienkim kordonkiem wygląda bardzo delikatnie i filigranowo. Śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna! Ja jeszcze nic wielkanocnego nie zaczęłam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej jakie to piękne! Świetna serweta :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz