Dzyń, dzyń, dzyń ...

W tym roku zrobiłam tylko kilka ozdób choinkowych, które nawet nie będą wisiały na mojej choince, tylko u koleżanki. Wcześniej pokazywałam Wam płaskie aniołki, a teraz przyszła pora na czerwone dzwoneczki.


Dopiero w ubiegłym roku po raz pierwszy zrobiłam szydełkowe dzwonki, jakoś nie należą one do moich ulubionych ozdób choinkowych. Jednak muszę przyznać, że ten prosty wzór w połączeniu z soczystą czerwienią dały wspaniały efekt. 

 


Wykonane zostały z mojego najnowszego ulubieńca czyli kordonka Kaja 15. A ten piękny, żywy czerwony kolor to nr 306.



Za tydzień już Wigilia, aż nie chce mi się wierzyć, jak szybko minęły ostatnie cztery miesiące. Mam nadzieję, że po Nowym Roku będzie spokojniej, mniej pracy i będę mogła poświecić więcej czasu na tworzenie i odwiedziny na Waszych stronach. 

A jeżeli ktoś będzie miał jeszcze ochotę i czas na wydzierganie takiego dzwonka, podaję schemat.

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

Komentarze

  1. Są piękne!!! i takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są te dzwonki w tym kolorze.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Mam wielką ochotę zrobić kilka takich dla siebie, ale to już w przyszłym roku :).

      Usuń
  3. Świetne dzwoneczki - słyszę jak dzwonią :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzwonki są świetne. Czerwone prezentują się rzeczywiście wspaniale. Wesołych Świąt 🌲🎄🌲🎄🌲🎄

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie delikatne i tak pięknie prezentują się na choince:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku nie zdążyłam robić dzwonków. Jak patrze na Twoje ślicznie wykonane to aż żałujże, że nie miałam więcej czasu. Lubię taki odcień czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Na kolejne święta zdążysz :). Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Czerwone dzwoneczki są przepiękne! Pozdrawiam i życzę cudownych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ozdoby🎄ja też uwielbiam ten kordonek❤️😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Prostota jest najlepsza. Cudowne dzwoneczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz