Fioletowa chusta w liście

Pamiętacie moją zieloną chustę w liście? Tak bardzo spodobała się moim koleżankom w pracy, że dostałam zamówienie na dwie sztuki. Dzisiaj pokażę Wam pierwszą, w kolorze fioletowym.



Ponownie sięgnęłam po włóczkę Drops Delight, tym razem w kolorze nr 14. Jest to mieszanka różnych odcieni fioletu i zieleni. Niestety moja lustrzanka ostatnio mocno fiksuje, a smartfonem przy tej pogodzie nie mogłam uzyskać prawdziwego odcienia nitki. W rzeczywistości kolory są znacznie ciemniejsze. 




Wzór nazywa się Dianna i możecie go znaleźć tutaj. Jeżeli ktoś nie ma doświadczenia z techniką entrelack zapraszam na stronę Bajkowe koronki, gdzie pokazany został każdy kolejny krok dziergania tej chusty.  

Ponieważ dzisiaj gra Orkiestra to siema!
Kasia

Komentarze

  1. Wspaniałe kolory i piękny wzór. Piękna Kasiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta jest przepiękna. Bardzo podoba mi się nie tylko wzór, ale rewelacyjnie wygląda w takim połączeniu kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :). Ta włóczka jest jakby stworzona do tego wzoru. Widziałam tą chustę w wersji jednokolorowej i niestety nie ma już takiego uroku :).

      Usuń
  3. Piękna , musze kiedyś spróbować tej techniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Najgorzej zacząć, bo strasznie wciąga :D :D.

      Usuń
  4. Cudowna! Ile poszło na nią włóczki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D. Na tą poszło 3 motki i troszkę, na zieloną niecałe 3 motki, a na kolejną 3,5 motka. I wszystkie robiłam na tych samych drutach ;).

      Usuń
  5. Doskonała <3 Czyli mówisz, że można u Ciebie takie zamawiać.....? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D. Oczywiście, że można, właśnie dostałam kolejne zamówienie. Tym razem od mojej Mamy ;).

      Usuń
  6. Piękna :) Kolory bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Miałam okazję zobaczyć na żywo jeszcze inne kolory i wszystkie są takie bajeczne :).

      Usuń
  7. Cudowna chusta.Super kolorystyka.Wzor ciekawy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zieloną chustą to też byłam zachwycona, ta jest równie piękna. Włóczka jest świetna, na szydełku mam aktualnie inny kolor 😀Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Bardzo jestem ciekawa co robisz, mam nadzieję, że niedługo się pochwalisz. Muszę kiedyś też spróbować zrobić coś z Delighta na szydełku bo po trzech chustach moja sympatia do tej włóczki jeszcze wzrosła :).

      Usuń
  9. Muszę spróbować tej włóczki, ale najpierw postanowiłam, że zużyje trochę zapasów, które mam ;) Chusta jest tak cudowna, że dech mi zapiera - sama bym taką chciała, jest taka bliska natury, którą kocham. A ja myślę, że to dopiero początek zamówień ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kolory coś w moim stylu. Bardzo delikatna i zwiewna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz