Brugijskie pisanki

Jestem pewna, że każda z Was ma listę projektów, które macie zamiar zrobić w bliżej nie określonej przyszłości. U mnie, od czasu bliższego zaznajomienia się z Pinterestem, wysoką pozycję zajmowały pisanki z koronki brugijskiej. Ponieważ po zrobieniu złotej serwetki nabrałam trochę wprawy w tej technice, postanowiłam zrobić je na tegoroczną Wielkanoc.


Wykonanie tych ozdób okazało się wyjątkowo proste, wystarczy tylko dobrze śledzić schemat i to wszystko. A powstałe pisanki są bardzo oryginalne i eleganckie.


Wykonałam je z kordonka Maxi w kolorze jasnożółtym, który pozostał mi z poprzedniego roku. Jeżeli macie ochotę wykonać takie pisanki, zapraszam na mojego Pinteresta po wzory.


Co roku obiecuję sobie, że nie będę robić wielu nowych ozdób wielkanocnych, ale tylko na obietnicach się kończy ;. 

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

Komentarze

  1. Pisanki są cudowne. Jeszcze nie robiłam ta techniką muszę zrobić jakąś serwetkę .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają obłędnie, muszę spróbować (tylko skąd brać czas???). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;). Mam ten sam problem, ciągłe braki w czasie :D.

      Usuń
  3. Eleganckie :) bardzo mi sie podobają !

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę i podziwiam:) Są śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O projektach, które chciałabym zrobić wiem bardzo dużo - część już na pewno zapomniałam :P piękne pisanki, bardzo delikatne i urokliwe :) lecę na Pinterest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu! Jakie subtelne ozdoby! Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pisanki, sama się wzbraniam przed zrobieniem typowych ozdób , ale Twoja propozycja jest bardzo ciekawa tym bardziej że dotychczas nie próbowałam koronek burgijskich 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;). Właśnie o coś takiego mi chodziło ;), coś nowego, oryginalnego.

      Usuń
  8. Kiedyś zabrałam się za serwetkę w tej technice, ale poległam.. Tym bardziej podziwiam! Ładne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Ja za pierwszym razem, dawno temu, też nie miałam wystarczająco cierpliwości, ale w końcu się zaparłam. I teraz się cieszę każdym oczkiem :).

      Usuń
  9. Cudownie urzekające te pisanki. Delikatne i takie wiosenne. Niebanalne i takie inne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :). Właśnie ta oryginalność tak mnie urzekła :).

      Usuń
  10. Bardzo ładne Ci wyszły :) Też mam sporo projektów w głowie, które chcę zrobić :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz