Bawełniana siatka

Nie oparłam się pokusie i zrobiłam kolejną ekologiczną siatkę. Wykorzystałam ten sam wzór z którego zrobiłam jutową siatkę nr 2.




Tym razem postanowiłam wypróbować zupełnie inną, cieńszą i bardziej elastyczną nitkę, dlatego sięgnęłam po Cotton Light. Jest to kolejna bawełna z rodziny Dropsa, wzmocniona w 50% poliestrem. 


Włóczka jest bardzo miła w dotyku, nie odniosłam wcale wrażenia, że jest tylko w połowie zrobiona z naturalnych włókien. Producent zapewnia, że zastosowane mikrowłókna nie chłoną wilgoci, a jednocześnie gotowe wyroby są bardziej wytrzymałe. Czyli idealny materiał na siatkę.


W ramach testu włożyłam do siatki ponad dwa kilo jabłek i poszłam w plener na sesję zdjęciową. Rzadko kiedy udaje mi się zrobić zadowalające mnie zdjęcia  od razu. Tym razem było szczególnie trudno. Siatka po godzinie wieszania, przekładania, ciągania i innych zabiegów wygląda identycznie jak przed testem. Po wyjęciu obciążenia wróciła do swojego pierwotnego kształtu. I o to właśnie mi chodziło. 


Nie potrafię powiedzieć, która torba jest fajniejsza. Ta z Dropsa jest lżejsza, nie pyli kłaczkami. Za to ta wykonana ze sznurka jutowego nie wydłuża się pod wpływem obciążenia, ale jest zdecydowanie większa, nie nadaje się do chowania do torebki.


Jestem ciekawa, która bardziej przypadła Wam do gustu. Dajcie znać ;).

Pozdrawiam serdecznie!

Kasia 

Komentarze

  1. Tak jak pisałam na Instagramie - mój głos idzie na nr 2! I teraz kurcze sama mam ochotę na taką eko-siatkę. Ogólnie naprawdę lubię tę nieprzemijającą od paru lat modę na materiałowe torby z różnymi nadrukami i mam ich już niezłą kolekcję. Ale mieć taką torbę i to wykonaną własnoręcznie....! To brzmi jak must have rękodzielnika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z biegiem czasu przekonuje się, że jednak wersja nr 2 jest lepsza. Polecam, koniecznie zrób ;).

      Usuń
  2. Ja nie umiem wybrać mojej faworytki - każda jest wyjątkowa i ma różne zalety :) Biorę w ciemno razem z zawartością :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zawartość jest już przerobiona na mus ;). A jaka pyszna szarlotka wyszła, palce lizać!

      Usuń
  3. Piękne i to z Dropsa, mam kilka włóczek z Drops-a, czekają na pomysł :) Oj w tym sezonie siateczki bardzo modne, i kto by pomyślał że wrócą do takiej popularności ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :). Bardzo mnie cieszy ta moda, bo zawsze lubiłam tego typu siatki ;).

      Usuń
  4. Tak ! Wyszła świetnie! Też bym chciała taką udziergać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz