Choineczki

Odkąd tylko pamiętam, właściwie jedyną bożonarodzeniową ozdobą domu była zawsze choinka. I chociaż w ostatnich dwóch dekadach pojawiło się wiele innych ozdób - renifery, mikołaje, anioły czy inne stworki, to choinka i tak jest najważniejsza oraz najpiękniejsza.


W tym roku w moim domu oprócz dwóch dużych - jedna żywa i jedna sztuczna (mam miejsce, to mogłam zaszaleć :D) pojawiły się również takie miniaturowe, wydziergane na drutach.


Spodobały mi się tak bardzo, że nie mogłam się doczekać, kiedy Aga opublikuje wzór, który znajdziecie tutaj. Od razu chwyciłam za druty oraz włóczkę i zaczęłam tworzyć.


Choinki są spore, mają ok. 10 cm wysokości, a robiłam je z cienkiej wełny na drutach 3 mm. Co najważniejsze, w przeciwieństwie do Kerstek, nie musimy władać sprawnie drutami, wystarczą podstawowe umiejętności. Ale trzeba uważać, gdyż ich dzierganie strasznie wciąga. Dobrze, że miałam mało czasu, bo inaczej powstałby cały las.


Są to ostatnie ozdoby świąteczne jakie stworzyłam w tym roku. A miałam żadnych nie robić, ale jak można było im się oprzeć? Ja nie potrafiłam :D.


Ponieważ kolejny wpis pojawi się dopiero za rok, życzę Wam najpierw szampańskiej zabawy sylwestrowej, a następnie spokojnych, radosnych i pełnych twórczych pomysłów dwunastu miesięcy nowego 2019 roku!

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

Komentarze

  1. Choinki piękne, cudna soczysta zieleń! Szczęścia w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne, no i (nadal) ode mnie ogromne brawa za tak misterną, drutową pracę - próbowałam i nadal to czarna magia :P Kasiu, życzę Ci wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń i mnóstwa pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! A co do drutów, to się nie poddawaj, w pewnym momencie wszystkoe się poukłada. Powodzenia :).

      Usuń
  3. Spełnienia marzeń i samych cudowności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda choinka to podstawa dekoracji Świątecznych :) A Twoje ozdoby ręcznie wykonane są prześliczne i na pewno dopełniły cały dom magią świąt :)

    Powodzenia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, nie wierzę, że przegapiłam ten wpis! Choinki są kapitalne - proste, ale od razu wiadomo, o co chodzi :) Wcale się nie dziwię, że musiałaś się powstrzymywać przed tworzeniem kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Naprawdę było bardzo trudno im się oprzeć ;), ale tym razem to ja wygrałam z moją silną wolą :D.

      Usuń
  6. Super pomysł i bardzo oryginalne świąteczne ozdoby 🌲

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz