Czapka Fuego

Tydzień temu chwaliłam się kominem Fuego jaki zrobiłam ze wzoru Lete`s Knit, a dzisiaj chciałam pokazać czapkę Fuego, która powstała do kompletu.


Zrobiłam ją z tej samej włóczki czyli Drops Flora w kolorze petrol, również z podwójnej nitki. 



Tak samo jak w przypadku komina, dzierganie czapki było samą przyjemnością, wzór jest prosto i czytelnie opisany, rozmiar pasuje idealnie. Niestety nie miałam jeszcze okazji jej nosić, bo zamiast zimy jest aktualnie wiosna.

Zdjęcia niestety nie oddają całej jej urody.

Pozdrawiam serdecznie!

Kasia

Komentarze

  1. Dla mnie druty są poza zasięgiem. Komplet jest super i ten kolorek

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio strasznie polubiłam ten kolorek, fajnie wygląda tez do mojej czerwonej czupryny. Piękna czapucha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fajne zestawienie kolorów - ognista czerwień i petrol, oryginalnie i energetyczne ;). Na szarą i burą jesienio-zimo-wiosnę w sam raz ;).

      Usuń
  3. Ja też czapki trzymam w szafie, bo zima zawodzi :< Ale taką ładną jak ta, to nosiłabym nawet w domu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :). Niestety w domu też jest za ciepło :D. Upociłabym się strasznie :D. Chociaż może to jest sposób na oszczędności na ogrzewaniu? Czapki, szaliki, skarpety i rękawiczki nie będą czekać na zimę, a jednocześnie będzie więcej pieniędzy na włóczki :D.

      Usuń
    2. Oooooo, doskonały plan!!! :D Lecę zakręcać kaloryfery, ekstra pieniądze na ekstra włóczki zawsze mile widziane ;)

      Usuń
  4. Cudny kolorek i wykonanie oczywiście na najwyższym poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powstał piękny komplet - ja tam czapki nosiłam mimo marnej zimy, ale jak zerknęłam do szuflady, to w oczy rzucił mi się mój zimowy komplet, o którym tym razem zupełnie zapomniałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Iwonko ;). Ja mam za gęste włosy i przy takiej pogodzie noszenie czapki jest dla mnie strasznie męczące ;).

      Usuń

Prześlij komentarz