Cynamonowa serwetka

Afrykańskie upały nas nie opuszczają, a co jest najlepsze na taką pogodę? Naturalne włókna, a szczególnie mój ulubiony len. Dbając o kondycję stolika, zrobiłam nową lnianą serwetkę w kolorze cynamonowym.

O Lence pisałam już kilkukrotnie (m.in. tutaj i tutaj), ale po raz kolejny wspomnę tylko o jej sztywności, która przy innych wyrobach jest wadą, a w przypadku serwetek staje się zaletą. Gotową serwetkę po prostu wkładam na chwilę do wody, wykręcam i naciągam. Po wyschnięciu zachowuje swój kształt i jednocześnie jest lekko usztywniona.


Wzór pochodzi z gazetki Szydełkowanie nr 2/2018. Jest prosty, nie wymaga szczególnej biegłości w szydełkowaniu, serwetkę robi się szybko i sprawnie. 


Na początku lipca uzupełniłam zapasy Lenki, a właściwie kupiłam kilka zupełnie nowych kolorów. Na razie nie mam jeszcze sprecyzowanych pomysłów co z nich zrobić, ale wierzę w wenę twórczą, która we właściwym momencie podpowie mi odpowiedni wzór. 

Przesyłam trochę chłodu!
Kasia 

Komentarze

  1. Pięknie się prezentuje, a naturalny kolor podkreśla jej urodę. Nie miałam do czynienia z Lenką więc po ta kolejny intrygujesz 😀😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :), a Lenkę gorąco polecam. Jest świetna gatunkowo i te bajeczne kolory ... :D.

      Usuń
  2. Len ma właściwości chłodzące, a cynamon kojarzy mi się z zimą i Świętami, więc serwetka jest uniwersalna i całoroczna :) Wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz